Klubi uuendab visuaalset identiteeti. Uus logo!
“Klubi on võtnud sisse hea hoo õiges arengusuunas, mida näitavad nii sportlikud tulemused kui ka klubi administratiivse poole laienemine ja uute osakondade loomine,” sõnas FCI Levadia turundusjuht Alen Stepanjan.
Ta lisas: “Tunneme, et õige aeg rebrändinguks on käes ning tuleme välja visuaalse identiteedi uuendusega, läbi mille soovime inimestele näidata, et alanud on Levadia uus ajastu.”
“Meie uus logo on evolutsiooni tagajärjel moderniseerunud: kasutusele võtsime Gestalt-printsiibi järgi lõpetamata kujud, kergendatud sümboolika-elemendid ning kaks kuldset tärni. Kuldsed tärnid pärinevad Levadia kümnest meistritiitlist. Levadia esindab Eestit üle 20 aasta järjest Euroopa areenil, seega jätkame uhkusega Eesti lipu värvide kasutamist kilbi ülaosas,” jätkas Stepanjan.
“Rohelised triibud kilbil sümboliseerivad nelja sammast, mis kannavad ja edendavad klubi: kaks keskmist pikemat tähendavad esirindel olevaid mängijaid ja meie kogukonda, äärmised ehk toetavad sambad on meie treenerid ja administratiivne pool. Neli sammast on inspireeritud võidujumalanna Nike Ateena templist. Käes on Levadia uus ajastu,” lõpetas turundusjuht Alen Stepanjan.
FCI Levadia esindusvõistkonda näeb väljakul uue logoga juba tuleval reedel, kui Superkarika finaalis lähme vastamisi igipõlise rivaali FC Floraga. Kohtumine Sportland Arenal algab 19:00. Piletid saadaval Piletilevis.